Sitemizde şuan toplam 4780 film bulunmaktadır.

300 Spartalı 2

15


FILM BILGILERI 10 yıl önce eklendi
300 Spartalı 2

300 Spartalı 2 izle, 300 Spartalı 2 türkçe dublaj izle, 300 Spartalı 2 full izle, 300 Spartalı 2 hd izle, 300 Spartalı 2 720p izle, Büyük bir savaş olan artemis savaşının beyaz perdeye aktarıldığı 300 spartalı 2 persler ile atinalılar arasında büyük bir savaşa tanıklık etmenizi sağlayacak. Pers kralı xerses ile atina generali themistocles filmde öne çıkan kahramanlar olacak. Vizyon tarihi 07.Mart.2014 olan 300 spartalı 2 öel efekt sahneleri ile seyirciyi büyülemeye çalışıyor.

Tür: 2014 Filmleri izle, Aksiyon Filmleri izle, İmdb 7+ Filmler izle, Savaş Filmleri izle, Türkçe Dublaj Filmler izle, Yabancı Filmler izle

Yapım: 2014

IMDB Puanı: 7.9

Yönetmen: Noam Murro

Oyuncular: Sullivan Stapleton , Eva Green , Lena Headey , Rodrigo Santoro , Hans Matheson

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“300 Spartalı 2” filminde 22 Yorum bulunuyor.
  1. Emine - 7 yıl önce demiş ki:

    Filim çox gözeldi. Ama sununun ne olduğu belli deyl kim qazandı???

  2. Nergiz - 7 yıl önce demiş ki:

    Gercek tarihte kral olmemisse filimde niye ölsün tarihte neyse film onu anlatıyor sacmalmayin

  3. Enes karamazak - 8 yıl önce demiş ki:

    Filmin sonu saçma tanri kral ölmeliydi daha güzel olurdu

  4. xelil - 8 yıl önce demiş ki:

    Arkadaşlar bu film tarih yani olmuş şeyler bilmem amerikan sinemasiymişda azicik tarih okuyun

  5. Mayis - 8 yıl önce demiş ki:

    Bu 300 spartalı 1-di… Yazarsan niye 300 spartalı 2 yazdınız ????????

  6. Jonh Wick - 8 yıl önce demiş ki:

    Çok güzel bir flimde cidden şiddetle öneririm arkdaşlar..

  7. Rovsan Gambarov - 8 yıl önce demiş ki:

    Mən bu filmi çox sevdim

  8. film doktoru - 8 yıl önce demiş ki:

    konusu itibari ile berbat bi film. klasik amerikan sineması hiç bir haz almadım sadece efekler güze olmuş ama senaryo çop oyunculuk çop koy halil sezai yi vallah daha güzel temiztokrates olur

  9. HARRİİKKAA - 9 yıl önce demiş ki:

    bence film harika bayıldım ve herkeze tavsiye ederim iyi seyirler ve bu arada 3.cüsü de çıkmış 4. yakında çıkcakmış!!!

  10. abdulkadir - 9 yıl önce demiş ki:

    arkadaşlar galiba bunun üçüncüsüde çıkıcak çünkü daha tanrı kral dedikleri o adam ölmedi daha onu kovalayıp öldürücekler bence kadın çünkü intikam almaya yemin etti bu arada filim hakkında bişey öylemek gerekire baya zevkli tavsiye ederim 1. side 2. side en iyi sssavaş efektleri olan filim hatta bana göre 🙂 şimdiden iyi seyirler

  11. Sentinus - 9 yıl önce demiş ki:

    Kesinlikle 10/10. Filmin hakkını vermişler. En az 1 kadar iyi bir film olmuş. Elinize sağlık 🙂

  12. murad - 9 yıl önce demiş ki:

    Filmin sonuna anlam veremedim.

    • abdulkadir - 9 yıl önce demiş ki:

      çünki filim daha yeni başlıyor kardeş bu başlangıcı anlıcağın 😀

  13. emirhan - 9 yıl önce demiş ki:

    İlk Başdaki Savaş Sahnesi Fena Bir şey Tüylerim Diken diken oldu izlerken 😀

  14. Forever - 9 yıl önce demiş ki:

    Yahu bu Artemisia ne kadin be bakislarina bak Temektokles bile sevdi ha onu sonda oldurmek istemiyordu kac dedi.

  15. osman - 10 yıl önce demiş ki:

    bence flim süper olmuş ama sonu iyi olmamış kan apartmalı olmuş 3 cüsü yayınlarsanız sevinirim tşk admin

  16. fılmhastası - 10 yıl önce demiş ki:

    Saçma dıye neler tarihî bilmeden konuşmayın.. 3 adam dalıe adamlar özel ülke kurmuşlar özel savaşçı kurmak ıcın 7 yaşında eğitime baslıyorlardı tarihî okuyun sonra yorumlayın….keyıfle seyredılır

  17. fatih - 10 yıl önce demiş ki:

    ilk film kadar olmasa da yine de güzel fil olmuş. fakat bu kadar saçma mantık tan kopuk tarih ile ilgisi olmayan bir film de ilk defa gördüm. yaw arkadaş Allah için 1000 pers li 3 spartalı yı öldüremiyor nasıl bir iştir. insan öldüre öldüre yorulur artık. karşılarında çocuk bile olsa bir kaç spartalı yı öldürür. cüney arkın filmleri bu mantıkla 100 basar.

  18. Osuurk - 10 yıl önce demiş ki:

    mükemmel bir film çok iyi alınan intikam bence 3. süde çıkmalı

  19. baltazar - 10 yıl önce demiş ki:

    2014 yılına yakışmış bir yapım 300 spartalı 2 değilde 300 bir imparatorluğun yükselişi olacakdı sanırım. Devam filmi olup olmadığı tartışılır ama izlerken keyif alacağınızda şüphe yok tşk ler admin.

  20. mat - 10 yıl önce demiş ki:

    Kendimi filmin içinde gibi hissederek izledim. Şunu demeliyimki yanlız ilk filmde daha fazla haz almıştım nedense devam filmlerinde o ilk filmin kurgusunu kaçırıyorlar ama yinede buda güzeldi.

  21. lale - 10 yıl önce demiş ki:

    ilk filmin devamı gibi olmuş. İlk 300 spartalı izlediğimde çok beğenmiştim. Bunuda 5 6 kez oldu izliyorum. İZlenilmesi gereken filmlerden.