Sitemizde şuan toplam 4780 film bulunmaktadır.

İron Man 1 – Demir Adam 1

12


FILM BILGILERI 10 yıl önce eklendi
İron Man 1 – Demir Adam 1

İron Man 1 izle, İron Man 1 full izle, İron Man 1 hd izle, İron Man 1 türkçe dublaj izle, Çizgi roman ile başlayıp tüm dünyayı etkisi altına almayı başaran iron man – demir adam aradan geçen süre zarfında bir adım daha ileri giderek 2008 yılında sinema versionu ile beyaz perdede boy gösterdi. Sinema filmide en az çizgi romanları kadar ilgi çekti.

Tür: Aksiyon Filmleri izle, Bilim Kurgu Filmleri izle, En İyi Filmler izle, İmdb 7+ Filmler izle, Macera Filmleri izle, Türkçe Dublaj Filmler izle, Yabancı Filmler izle

Yapım: 2008

IMDB Puanı: 8.3

Yönetmen: Jon Favreau

Oyuncular: Robert Downey Jr. , Gwyneth Paltrow , Paul Bettany , Jeff Bridges , Terrence Howard

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“İron Man 1 – Demir Adam 1” filminde 35 Yorum bulunuyor.
  1. Ömer - 7 yıl önce demiş ki:

    Intikam birliği dhdhhdhd

  2. Team_Downey_1965 - 7 yıl önce demiş ki:

    Robert Downey Jr ın en iyi filmlerinden biri.

  3. serdar - 8 yıl önce demiş ki:

    film çok güzel fakat şu ayıp şeyler olmasa yinede müthişşş

  4. alikutay - 9 yıl önce demiş ki:

    Filim Süper Ama Fazla Reklam var

  5. ALİ - 9 yıl önce demiş ki:

    İYİBEEEEEEEEEEEEEEE

  6. ENES - 9 yıl önce demiş ki:

    DELİCE YANİ SÜPERRRRRRRRRR

  7. ENES - 9 yıl önce demiş ki:

    MANYAK SÜPER

  8. sanane - 9 yıl önce demiş ki:

    çok iyi be

    • eren - 9 yıl önce demiş ki:

      filmm süper beeeee

  9. muzaffer - 9 yıl önce demiş ki:

    abi çok yavaş ama helal olsun

  10. filmkolik - 9 yıl önce demiş ki:

    şu ana kadar izlediğim en güzel film

  11. kadir - 9 yıl önce demiş ki:

    abi filmi beğendim ama filim baya bi kasıyo boka döndü yemin ederim

  12. cihan kılavuz - 10 yıl önce demiş ki:

    biraz kasıyo kasmasa bal gibi

  13. melikbarış - 10 yıl önce demiş ki:

    inanılmaz güzel tavsiye ederim

  14. mehmet - 10 yıl önce demiş ki:

    çok güzel bir film

  15. fatih yılmaz akcay - 10 yıl önce demiş ki:

    Bence film çok güzel izlememenizi tercih ederim…

  16. Eren - 10 yıl önce demiş ki:

    yee S.H.I.E.L.D için geldilerse kesin diğer film süper olur.

  17. Yusuf - 10 yıl önce demiş ki:

    İzlediğim En Güzel filmid gerçekten sonu harika

  18. Fancy - 10 yıl önce demiş ki:

    Filmi koyduğunuz için teşekkürler Marvel filmlerini çok severim eğer yavaş açılıyorsa bu sizin netinize bir problem Tekrardan Teşekkürler

  19. ilham - 10 yıl önce demiş ki:

    Cok guzel hazirlamislar!!! Bu filmi hazirlayanlarada, tercumecilerede, seslendirme ekipinede, ve demir adama tesekkurlerimi bildiriyorum!

  20. merve - 10 yıl önce demiş ki:

    HARİKA FİLİM OLMUŞ YAPANLARIN ELLERİNE SAĞLIK
    VE TEŞEKKÜR EDERİM…

  21. Mesut - 10 yıl önce demiş ki:

    Yani diyecek bir şey bulamıyorum müthiş helal olsun

  22. kaan - 10 yıl önce demiş ki:

    fazla yavaş düzelirse sevinirim

  23. Çağdaş - 10 yıl önce demiş ki:

    Harika bir film yaa hayatımda en sevdiğim filmlerin arasına girdi,sonu çok komikti 😀

  24. berat - 10 yıl önce demiş ki:

    çok yavaş çalışıyor yonetmenim

  25. güzel - 10 yıl önce demiş ki:

    film güzel olmasına harika 37 defa bütün serilerini izledim ama biraz donuor

  26. adam kesen - 10 yıl önce demiş ki:

    filmin en sonunda nick furry geliyor avengers planları daha 2008 de başlamış 🙂

  27. EMRE - 10 yıl önce demiş ki:

    Bir kaç saat bekledim açılması için ama deydi hakikatten deydi helal olsun böyle donmadan film izlenebilecek site bulmak çok zor helal

  28. yusuf - 10 yıl önce demiş ki:

    Süper Bence Harika Elinize Sağlık

  29. emre - 10 yıl önce demiş ki:

    bu sıteyı kım kurduysa helal olsun donmadan tek fılm izleyebıldığım sıte budur gerisi fasa fiso 😀

  30. efe - 10 yıl önce demiş ki:

    123. partlarda 10. dakikada gidiyor 😀

  31. Recep - 10 yıl önce demiş ki:

    iron man 1 2 3 full hd tek parça da sıkıntı var düzeltirseniz sevinirim

    • admin - 10 yıl önce demiş ki:

      kontrol edilecek tşk ler.

      • Recep - 10 yıl önce demiş ki:

        İlginiz İçin Ben Teşekkür Ederim

  32. Furkan - 10 yıl önce demiş ki:

    Güzelll tavsiye ederiö